Порядок вирішення спорів

Всі суперечки і розбіжності, які можуть виникнути щодо тлумачення і застосування Договору постачання природного газу або в зв’язку з ним, а також інші спори, які можуть виникнути при взаємодії між Постачальником і Споживачем будуть вирішуватися шляхом переговорів і консультацій.

У випадку виникнення будь-яких спірних питань, просимо звертатися:

  • до офісу Компанії (м. Київ, вул. Мельникова, 83Д, оф. 608) з понеділка по п’ятницю з 09:00 до 18:00, обідня перерва з 13:00 до 14:00
  • за телефонами:  044 483 22 60; 067 325  93 26
  • електронною поштою на адресу: office@tge.org.ua

Відповідальна особа за розгляд скарг та врегулювання спорів: заступник директора Скиба Ігор Анатолійович.

У випадку неможливості досягнення згоди Сторін в процесі переговорів і консультацій, Сторони мають право звернутися із заявою про вирішення спору до Національної комісії що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (Регулятор ринку природного газу) або його територіального підрозділу і / або передати спір до господарських судів України.

Порядок розгляду скарг та врегулювання спорів Регулятором або його територіальним підрозділом передбачено ст. 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» та здійснюється відповідно до затвердженого Регулятором порядку. Звернення до регулятора або його територіального підрозділу не позбавляє Сторони права на вирішення спору в судовому порядку.